Pogoji poslovanja
Splošna pravila in pogoji poslovanja se nanašanjo na vsa naročila, katera uporabniki (tudi poslovni) naročijo preko naše spletne trgovine, medtem, ko se za njihovo dobavo zavezuje družba Festede Kft. Uporabnik je vsaka fizična oseba, ki pravne transakcije ne izvršuje v namen poslovne dejavnosti, tudi poslovne dejavnosti samostojnega podjetnika. Poslovni uporabnik je fizična ali pravna oseba, ki pravno transakcijo izvršuje v namene izvajanja svoje poslovne dejavnosti.
Dobavitelj:
Ime: Festede Kft.
Sedež in poštni naslov: 2161 Csomád Kossuth Lajos út 79.
Podpora uporabnikom: glej več 1.7
Telefonska številka: 06706121302
E-poštni naslov: hello@paintlisa.si
1. Splošne informacije, sklenitev pogodbe med pogodbenicama
1.1. Področje uporabe teh splošnih pogojev poslovanja zajema vse storitve elektronskega poslovanja, ki se na ozemlju Slovenija zagotavljajo prek elektronske trgovine na spletnem mestu (v nadaljevanju: spletno mesto) paintlisa.si (v nadaljevanju: spletna trgovina paintlisa.si). Poleg tega se ta splošni pogoji poslovanja uporabljajo za vse poslovne transakcije na ozemlju Slovenija med strankama, kot je opredeljeno v tem sporazumu. Nakupe v spletni trgovini Paintlisa ureja Zakon CVIII iz leta 2001 o nekaterih vprašanjih storitev elektronskega poslovanja in storitev informacijske družbe (“Zakon o storitvah elektronskega poslovanja”).
1.2. Nakup v spletni trgovini Paintlisa.si je mogoč z elektronskim naročilom, kot je določeno v teh splošnih pogojih poslovanja.
1.3. Velik del storitev spletne trgovine Paintlisa.si je na voljo vsem uporabnikom, tudi brez registracije. Nekatere storitve pa zahtevajo registracijo (nato prijavo), do katere je upravičen vsakdo, kot je določeno v splošnih pogojih poslovanja.
1.4. Po oddaji naročila se lahko pogodba prosto in brez posledic spremeni ali prekliče do njene izpolnitve. To lahko storite po telefonu ali e-pošti. Pogodba, sklenjena med strankama z nakupom blaga v madžarskem jeziku, se šteje za pisno pogodbo, ki jo ponudnik storitev registrira in hrani pet let po sklenitvi.
1.5. Jezik pogodbe je madžarski.
1.6. Ponudnik storitev se ne podreja nobenemu kodeksu ravnanja.
1.7. Služba za pomoč strankam:
•Delovni čas službe za pomoč strankam: (delavniki 10.00-17.00)
• Internetni naslov: paintlisa.si
• E-pošta: hello@paintlisa.si
2. Registracija
2.1. Registracija poteka tako, da na glavni strani izpolnite registracijski obrazec, ki je sestavljen iz dveh delov. Po predhodni zahtevi po podatkih (zahtevano je uporabniško ime po vaši izbiri, pravi e-poštni naslov in geslo po vaši izbiri) sledi podrobnejši obrazec z osebnimi podatki, ki ga lahko izpolnite pred oddajo naročila. Z registracijo na spletnem mestu stranka izjavlja, da je seznanjena in sprejema pogoje teh splošnih pogojev poslovanja in politike zasebnosti, objavljene na spletnem mestu, ter soglaša z obdelavo podatkov, kot je določeno v politiki zasebnosti.
2.2. Ponudnik storitev ni odgovoren za zamudo pri dostavi ali kakršno koli drugo težavo ali napako, ki jo povzročijo nepravilni in/ali netočni podatki stranke. Ponudnik storitev ni odgovoren za kakršno koli škodo, ki nastane, če stranka pozabi svoje geslo ali če geslo postane dostopno nepooblaščenim osebam iz razloga, ki ga ni mogoče pripisati ponudniku storitev. Ponudnik storitev vsako registracijo obravnava kot ločeno pravno osebo. Po prijavi lahko spremenite predhodno zabeležene podatke tako, da kliknete povezavo Osebne nastavitve in preidete v meni Spremeni osebne podatke, kar lahko vpliva tudi na podatke o aktivnih naročilih. Ponudnik storitev ni odgovoren za kakršno koli škodo ali napako, ki bi nastala, če bi stranka spremenila registrirane podatke.
3. Naročilo
3.1. Bistvene lastnosti, značilnosti in navodila za uporabo blaga je mogoče dobiti na informacijski strani posameznega izdelka, podrobne dejanske lastnosti blaga pa so vključene v navodila za uporabo, ki so priložena izdelku. Šteje se, da je pogodbena izpolnitev ponudnika storitev izpolnjena, če ima izdelek ugodnejše ali boljše lastnosti, kot so navedene na spletni strani ali v navodilih za uporabo. Če imate pred nakupom kakršna koli vprašanja o blagu, vam je na voljo naša služba za pomoč strankam. Kadar to zahteva zakonodaja, so izdelkom, ki jih prodajamo, priložena navodila za uporabo. Če z blagom slučajno ne prejmete obveznih navodil, se pred uporabo blaga takoj obrnite na našo službo za pomoč strankam in blago vam bomo zamenjali. Če potrebujete več informacij o kakovosti, bistvenih značilnostih, uporabi ali uporabnosti katerega koli blaga na spletnem mestu, kot je navedeno na spletnem mestu, se obrnite na našo službo za stranke, katere podatki in kontaktni podatki so navedeni v točki 1.5.
3.2. Nakupna cena je vedno znesek, ki je naveden pri izbranem izdelku in, če ni navedeno drugače, že vključuje DDV. Nakupna cena izdelkov ne vključuje stroškov dostave, razen če je na strani končnega plačila navedeno drugače.
3.3. Ponudnik storitev si pridržuje pravico do spremembe cen izdelkov, ki jih je mogoče naročiti na spletnem mestu, pod pogojem, da sprememba začne veljati hkrati z objavo spremembe na spletnem mestu. Sprememba ne bo negativno vplivala na nakupno ceno že naročenih izdelkov. V primeru znižanja cene med datumom pošiljanja elektronskega obvestila o plačilu in datumom prejema izdelka vam pri plačilu s spletno kreditno kartico ne moremo vrniti denarja. Varnostno preverjanje spletne plačilne transakcije traja najmanj 24 ur, šele nato je izdelek mogoče sprejeti.
3.4. Če ponudnik storitev kljub dolžni skrbnosti na spletnem mestu prikaže napačno ceno, zlasti ceno “0” Ft ali “1” Ft, ki je očitno napačna, npr. se bistveno razlikuje od splošno sprejete ali ocenjene cene izdelka, ali ceno “0” Ft ali “1” Ft zaradi sistemske napake, ponudnik storitev ni dolžan dobaviti izdelka po napačni ceni, lahko pa ponudi dobavo izdelka po pravilni ceni, pri čemer lahko stranka odstopi od nakupa. Slike izdelkov, objavljene na spletnem mestu, so včasih le ilustracije in se lahko razlikujejo od resničnosti.
3.5. Ponudnik storitev sprejema naročila prek spletnega mesta samo od registriranih strank ali samo, če stranka v celoti izpolni vsa polja, potrebna za naročilo. (Če stranka katero koli polje izpolni nepravilno ali nepopolno, ponudnik storitev pošlje sporočilo o napaki.) Ponudnik storitev ni odgovoren za zamude pri dostavi ali druge težave ali napake zaradi strankinih nepravilnih in/ali netočnih podatkov naročila.
V spletni trgovini Paintlisa lahko naročite tako, da se po registraciji prijavite in uporabite nakupovalno košarico. Kupec lahko izbrane izdelke doda v nakupovalno košarico s klikom na gumb “Dodaj v košarico” na strani s podrobnostmi o izdelku, ko klikne na posamezen izdelek. Vsebino košarice je mogoče pregledati in spremeniti s klikom na ikono košarice na desni strani spletnega mesta, kjer je mogoče določiti želeno količino posameznega izdelka in izbrisati vsebino košarice (“Odstrani”). Ko stranka dokončno določi vsebino košarice, se mora prijaviti na spletno mesto s klikom na “Plačaj” v vmesniku, ki se prikaže, ali se registrirati, da bi oddala svoje naročilo. Nato boste lahko izbrali način dostave ali vnesli podatke za plačilo in dostavo. Ko navedete vse potrebne podatke in izberete način dostave, lahko kliknete gumb “Nadaljuj” in izberete način plačila celotnega zneska naročila. Če ste izbrali enega od načinov plačila, lahko pred oddajo naročila kliknete na gumb “Plačilo” in na zbirni strani preverite podrobnosti naročila, spremenite naslov za izdajo računa in naslov za dostavo, izberete način plačila in dostave ter naročilu dodate komentar.
Naročilo je oddano in ponudba je poslana s klikom na gumb “Dokončaj naročilo”. Naročilo je torej oddano s klikom na gumb “Dokončaj naročilo”, s čimer za stranko nastane obveznost plačila.
4. Popravljanje napak pri vnosu podatkov
4.1. Naročnik ima v kateri koli fazi naročila in dokler naročilo ni poslano ponudniku storitev, možnost popraviti napake pri vnosu podatkov v vmesnik za naročanje (npr. izbris izdelka iz košarice s klikom na “Odstrani”).
5. zavezujoča narava ponudbe, potrditev
5.1. Ponudnik storitev bo prejem ponudbe (naročila), ki jo je stranka poslala stranki, nemudoma, najpozneje v 48 urah, potrdil s samodejnim potrditvenim elektronskim sporočilom, ki bo vsebovalo podatke, ki jih je stranka navedla med nakupom ali registracijo (npr. podatke za obračun in dostavo), ID naročila, datum naročila, seznam elementov, ki pripadajo naročenemu izdelku, količino, ceno izdelka, stroške dostave in končni znesek za plačilo. S tem potrditvenim e-poštnim sporočilom bo kupec le obveščen, da je dobavitelj prejel njegovo naročilo.
5.2. Naročnik je oproščen obveznosti predložitve ponudbe, če od ponudnika storitev takoj, tj. v 48 urah, ne prejme ločenega elektronskega sporočila o sprejemu svojega naročila.
5.3. Če je stranka že poslala svoje naročilo ponudniku storitev in opazi napako v podatkih v potrditvenem elektronskem sporočilu, mora o tem obvestiti ponudnika storitev v enem dnevu.
5.4. Naročilo se šteje za pogodbo, sklenjeno z elektronskimi sredstvi, ki jo urejajo Zakon V iz leta 2013 o civilnem zakoniku, Zakon CVIII iz leta 2001 o nekaterih vprašanjih storitev elektronskega poslovanja in storitev informacijske družbe. Za pogodbo veljajo določbe vladnega odloka 45/2014 (26.02.2014) o podrobnih pravilih za pogodbe med potrošniki in podjetji ter upoštevajo določbe Direktive 2011/83/EU Evropskega parlamenta in Sveta o pravicah potrošnikov.
6. Dostava in plačilni pogoji
6.1. Ponudnik storitev naročeno in zahtevano blago dostavi na naročnikov dom z lastnimi prevoznimi sredstvi ali špedicijskim podjetjem. Ponudnik storitev si pridržuje pravico, da spremeni ceno dostave, pri čemer sprememba začne veljati hkrati z objavo spremembe na spletnem mestu. Sprememba ne vpliva na nakupno ceno že naročenih izdelkov.
6.2. Po izpolnitvi naročila ponudnik storitev stranki omogoči, da izbere datum dostave, ki ne pomeni določenega datuma, temveč služi le za izbiro približnega časovnega intervala dostave. Ponudnik storitev ne more zagotoviti dostave ob določenem času.
6.3. Storitve, naročene na spletnem mestu, bo ponudnik storitev opravil na lokaciji, navedeni v potrditvi naročila, ki jo stranka prejme po elektronski pošti.
6.4. Informacije o načinih plačila in možnostih prevzema, ki jih zagotavlja ponudnik storitev, lahko stranka najde na strani Plačilo in dostava.
7. Pravica do odstopa od pogodbe
Določbe te klavzule veljajo samo za fizične osebe, ki delujejo zunaj okvira svojega poklica, zaposlitve ali poslovne dejavnosti, ki kupujejo, naročajo, prejemajo, uporabljajo blago in so naslovniki komercialnih sporočil ali ponudb v zvezi z blagom (v nadaljevanju “potrošnik”).
Pri pogodbi o prodaji blaga ima potrošnik pravico do
(a) izdelka,
(b) kadar je dobavljenih več proizvodov, zadnji dobavljeni izdelek,
(c) v primeru izdelka, sestavljenega iz več kosov ali delov, zadnji dobavljeni del ali kos,
(d) če je treba izdelek redno dobavljati v določenem obdobju, potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo je navedel potrošnik, v štirinajstih (14) dneh od datuma prve storitve brez navedbe razloga odstopi od pogodbe
Potrošnik ima pravico uveljavljati pravico do odstopa od pogodbe med dnem sklenitve pogodbe in datumom prejema izdelka.
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v zvezi s prodajo kopije zvočnega ali video posnetka v zaprti embalaži ali računalniške programske opreme, če je po dostavi odprl embalažo, če gre za izdelek, ki ni montažni izdelek, ki je bil izdelan na podlagi navodil ali na izrecno zahtevo potrošnika, ali če gre za izdelek, ki je jasno personaliziran za potrošnika.
7.1. Postopek za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe
7.1.1. Če želi potrošnik uveljavljati pravico do odstopa od pogodbe, mora ponudniku storitev poslati jasno izjavo o nameri odstopa od pogodbe (na primer po pošti, telefaksu ali elektronski pošti) in pri tem uporabiti kontaktne podatke, navedene na začetku teh splošnih pogojev poslovanja. Potrošnik uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe v roku, če obvestilo o odstopu od pogodbe pošlje ponudniku storitev pred iztekom zgoraj navedenega roka.
7.1.2. Potrošnik nosi breme dokazovanja, da je uveljavljal pravico do odstopa od pogodbe v skladu z določbami iz točke 7.
7.1.3. V obeh primerih bo ponudnik storitev po elektronski pošti nemudoma potrdil prejem potrošnikovega odstopa od pogodbe.
7.1.4. V primeru pisnega odstopa se šteje, da je bil pravočasno potrjen, če potrošnik pošlje svojo izjavo ponudniku storitev v 14 koledarskih dneh (tudi na 14. koledarski dan).
7.1.5. V primeru obvestila po pošti ponudnik storitev za izračun roka upošteva datum oddaje po pošti, v primeru obvestila po elektronski pošti ali telefaksu pa datum pošiljanja elektronske pošte ali telefaksa. Potrošnik pošlje svoje pismo s priporočeno pošto, tako da je mogoče verodostojno dokazati datum odpreme.
7.1.6. V primeru odstopa od pogodbe mora potrošnik naročeni izdelek vrniti ponudniku storitev brez nepotrebnega odlašanja, vendar najpozneje v 14 dneh od datuma obvestila o odstopu od pogodbe.
7.1.7 Šteje se, da je rok upoštevan, če potrošnik pošlje (pošlje ali dostavi kurirju, ki ga je naročil potrošnik) izdelek pred 14-dnevnim rokom.
7.1.8. Stroške vračila izdelka na naslov ponudnika storitev nosi potrošnik, razen če se ponudnik storitev strinja, da bo prevzel te stroške. Ponudnik storitev na zahtevo potrošnika poskrbi za vračilo blaga, vendar stroške vračila, ki ga organizira ponudnik storitev, nosi potrošnik; v tem primeru ponudnik storitev od potrošnika ne prevzame stroškov vračila, ki ga organizira ponudnik storitev, temveč mu le pomaga, da mu ni treba poskrbeti za vračilo blaga. Potrošnikovo zahtevo v zvezi s tem bo obravnavala služba za pomoč strankam ponudnika storitev.
7.1.9. Ponudnik storitev ne more sprejeti pošiljke, ki se vrne po povzetju. Potrošniku se v zvezi s preklicem ne zaračunajo nobeni stroški, razen stroškov vračila izdelka.
7.1.10. Če potrošnik odstopi od pogodbe, ponudnik storitev nemudoma, najpozneje pa v 14 dneh po prejemu potrošnikovega obvestila o odstopu od pogodbe, povrne vsa plačila, ki jih je plačal potrošnik, vključno s stroški prevoza (dostave), razen dodatnih stroškov, ki so nastali, ker je potrošnik izbral način prevoza, ki ni najcenejši običajni način prevoza, ki ga ponuja ponudnik storitev. Ponudnik storitev ima pravico zadržati vračilo, dokler izdelek ni vrnjen ali dokler potrošnik ne predloži verodostojnega dokazila, da je bil izdelek vrnjen, karkoli se zgodi prej.
7.1.11. Ponudnik storitev bo za vračilo uporabil enak način plačila, kot je bil uporabljen pri prvotni transakciji, razen če se potrošnik izrecno strinja z uporabo drugega načina plačila; zaradi uporabe tega načina vračila se potrošniku ne bodo zaračunali dodatni stroški.
7.1.12. Potrošnik je lahko odgovoren za zmanjšanje vrednosti izdelka le, če je ta posledica uporabe, ki presega uporabo, potrebno za ugotovitev narave in lastnosti izdelka.
7.1.13. Če potrošnik uveljavlja pravico do odpovedi pogodbe o opravljanju storitev po začetku izvajanja, mora ponudniku storitev povrniti razumne stroške poravnave.
7.1.14. Ponudnik storitev lahko zahteva nadomestilo za zmanjšanje vrednosti ali razumne stroške, ki izhajajo iz uporabe izdelka, ki presega uporabo, potrebno za ugotovitev njegove narave, značilnosti in delovanja, če se je izvajanje pogodbe o opravljanju storitev začelo na izrecno zahtevo potrošnika pred iztekom roka in če potrošnik uveljavlja svojo pravico do odpovedi.
8. Garancija
8.1. Obvezna garancija
8.1.1 Ponudnik storitev ima za svoje izdelke obveznost jamstva v skladu s civilnim zakonikom in vladno uredbo 151/2003 (22.IX.), kar pomeni, da je v garancijskem roku ponudnik storitev oproščen odgovornosti le, če dokaže, da je napaka nastala zaradi nepravilne uporabe izdelka.
8.1.2 Trajanje garancije (garancijski rok) se začne na dan dejanske izvedbe, tj. na dan dobave izdelka stranki ali, če namestitev opravi ponudnik storitev ali njegov zastopnik, na dan namestitve. Trajno potrošniško blago so izdelki, navedeni v Prilogi k vladnemu odloku 151/2003 (IX.22) o obvezni garanciji za določeno trajno potrošniško blago, za katere zakon določa obvezno enoletno garancijsko obdobje. Področje uporabe (predmet) Uredbe se uporablja samo za izdelke, ki se prodajajo na podlagi nove potrošniške pogodbe, sklenjene na Madžarskem, in so navedeni v Prilogi k Uredbi.
Garancija ne velja za napako, če je vzrok za napako nastal po dobavi izdelka kupcu, na primer, če je napaka
– nepravilna namestitev (razen če je namestitev opravil ponudnik storitev ali njegov zastopnik ali če je nepravilna namestitev posledica napake v navodilih za uporabo),
– napačna uporaba, neupoštevanje navodil za uporabo,
– nepravilno shranjevanje, nepravilno ravnanje, poškodbe,
– elementarna škoda, ki jo je povzročila naravna nesreča.
V primeru napake, za katero velja garancija, mora kupec:
– po lastni izbiri najprej popravilo ali zamenjavo, razen če izbranega garancijskega zahtevka ni mogoče izpolniti ali bi ponudniku storitev povzročil nesorazmerne dodatne stroške v primerjavi z izpolnitvijo drugega garancijskega zahtevka, ob upoštevanju vrednosti izdelka v prvotnem stanju, resnosti kršitve pogodbe in škode, povzročene stranki z izpolnitvijo garancijskega zahtevka,
– če se ponudnik storitev ni zavezal, da bo popravil ali zamenjal izdelek z napako, če te obveznosti ne more izpolniti v razumnem roku, brez poseganja v interese potrošnika, ali če je potrošnikov interes za popravilo ali zamenjavo prenehal, lahko potrošnik po svoji izbiri zahteva sorazmerno znižanje nakupne cene, sam odpravi napako ali jo da odpraviti drugi osebi na stroške ponudnika storitev ali odstopi od pogodbe. Zaradi manjših napak odpoved ni mogoča.
Če stranka v treh delovnih dneh po nakupu (namestitvi) vloži zahtevek za zamenjavo zaradi napake na izdelku, je ponudnik storitev dolžan zamenjati izdelek, če napaka onemogoča njegovo pravilno uporabo.
Popravilo ali zamenjava morata biti opravljena v razumnem roku, ob upoštevanju značilnosti izdelka in predvidene uporabe, ki jo pričakuje stranka, ter brez poseganja v interese stranke. Dobavitelj si bo prizadeval, da bo popravilo ali zamenjavo opravil v največ petnajstih dneh.
Med popravilom se lahko v izdelek namestijo samo novi deli.
Garancijski rok ne vključuje dela obdobja popravila, v katerem kupec ne more uporabljati izdelka v skladu z namenom. V primeru zamenjave (popravila) izdelka ali dela izdelka se garancijski rok za zamenjani (popravljeni) izdelek (del izdelka) in za napako, ki je nastala zaradi popravila, začne znova.
8.1.3. Stroške, povezane z izpolnitvijo garancijske obveznosti, krije ponudnik storitev.
8.1.4. Ponudnik storitev je oproščen garancijske obveznosti le, če dokaže, da je vzrok za napako nastal po izvedbi.
8.1.5. Vendar pa kupec ni upravičen do hkratnega in vzporednega uveljavljanja garancijskih zahtevkov za isto napako. Ne glede na te omejitve ima kupec pravice iz garancije ne glede na upravičenja iz točk 9.1. in 9.2.
8.1.6. Garancija ne vpliva na kupčeve zakonske pravice, zlasti na pravico do zahtevka za dodatke, garancijo za izdelek in odškodnino.
8.1.7. Če med strankama nastane spor, ki ga ni mogoče rešiti sporazumno, lahko stranka sproži spravni postopek, kot je določeno v točki 12.2.
8.2. Prostovoljna garancija
8.2.1. Ponudnik storitev zagotavlja garancijo za izdelke, ki jih prodaja, za obdobje, navedeno na spletni strani v opisu izdelka, ki je lahko daljše od obdobja, določenega v vladnem odloku. Ponudnik storitev sporoči trajanje garancije za vsak izdelek najpozneje z informacijami na garancijskem listu, ki ga stranka prejme ob prevzemu izdelka.
9. Garancija
9.1. Dodatna garancija
9.1.1. Naročnik lahko uveljavlja garancijski zahtevek proti izvajalcu storitev v primeru pomanjkljive izvedbe s strani izvajalca storitev. V primeru potrošniške pogodbe lahko kupec v zastaralnem roku dveh let od datuma prejema uveljavlja garancijski zahtevek za napake izdelka, ki so obstajale ob dobavi izdelka. Po preteku dveletnega zastaralnega roka stranka ne more več uveljavljati svojih pravic iz garancije.
9.1.2. V primeru pogodbe, sklenjene s stranko, ki ni potrošnik, lahko upravičenec uveljavlja svoje garancijske zahtevke v zastaralnem roku enega leta od datuma prejema.
9.1.3. Naročnik lahko po svoji izbiri zahteva popravilo ali zamenjavo, razen če izpolnitev naročnikove izbrane zahteve ni mogoča ali bi za ponudnika storitev pomenila nesorazmerne dodatne stroške v primerjavi z izpolnitvijo njegove druge zahteve. Če popravila ali zamenjave ni zahtevala ali ni mogla zahtevati stranka, lahko stranka zahteva sorazmerno znižanje nadomestila ali pa lahko napako popravi ali zamenja druga stranka na stroške ponudnika storitev ali v skrajnem primeru odstopi od pogodbe. Zaradi manjših napak ni pravice do odstopa od pogodbe.
9.1.4. Naročnik lahko zamenja eno garancijsko pravico z drugo, vendar krije stroške zamenjave, razen če je bila zamenjava upravičena ali če je ponudnik storitev za to navedel razlog.
9.1.5. Naročnik mora ponudnika storitev o napaki obvestiti takoj, ko jo odkrije, najpozneje pa v dveh mesecih po odkritju napake.
9.1.6. Naročnik lahko uveljavlja garancijski zahtevek neposredno pri ponudniku storitev.
9.1.7. Naročnik v šestih mesecih od datuma izpolnitve pogodbe ni upravičen do zahtevkov za napake, razen do obvestila o napaki, če dokaže, da je izdelek kupil pri ponudniku storitev (s predložitvijo računa ali kopije računa). V takem primeru je ponudnik storitev oproščen garancije le, če ovrže to domnevo, tj. dokaže, da je napaka na izdelku nastala po dobavi naročniku. Če ponudnik storitev lahko dokaže, da je vzrok napake na strani stranke, ponudnik storitev ni dolžan sprejeti garancijskega zahtevka stranke. Vendar mora stranka po šestih mesecih od datuma izpolnitve dokazati, da je odkrita napaka obstajala v času izpolnitve.
9.1.8. Če stranka uveljavlja garancijski zahtevek za del izdelka, ki ga je mogoče ločiti od izdelka v zvezi z navedeno napako, se šteje, da garancijskega zahtevka ne uveljavlja za druge dele izdelka.
9.2. Garancija za izdelek
9.2.1. V primeru napake na izdelku (premičnina) lahko stranka kot potrošnik po svoji izbiri uveljavlja pravico do dodatne garancije ali garancije za izdelek, kot je določeno v točki 9.1.
9.2.2. Vendar pa kupec ni upravičen do hkratnega in vzporednega uveljavljanja garancijskega zahtevka in garancijskega zahtevka za izdelek za isto napako. Vendar lahko stranka v primeru uspešnega garancijskega zahtevka za izdelek pri proizvajalcu uveljavlja zahtevek za nadomestni izdelek ali popravljen del.
9.2.3 Kot garancijski zahtevek za izdelek lahko stranka zahteva le popravilo ali zamenjavo izdelka z napako. V primeru garancijskega zahtevka za izdelek mora stranka dokazati, da ima izdelek napako.
9.2.4. Šteje se, da je izdelek pomanjkljiv, če ne izpolnjuje zahtev glede kakovosti, ki so veljale v času, ko je bil dan na trg, ali če nima lastnosti, ki jih je opisal proizvajalec.
9.2.5.Kupec lahko uveljavlja garancijski zahtevek za izdelek v dveh letih od datuma, ko je proizvajalec dal izdelek na trg. Po preteku tega roka stranka izgubi to pravico. Stranka mora proizvajalca obvestiti o napaki takoj po njenem odkritju. Pomanjkljivost, sporočena v dveh mesecih od njenega odkritja, se šteje za nemudoma sporočeno. Potrošnik je odgovoren za vso škodo, ki nastane zaradi zamude pri obveščanju.
9.2.6. Naročnik lahko uveljavlja garancijski zahtevek za izdelek pri proizvajalcu ali distributerju premičnine (ponudniku storitev).
9.2.7. Za namene civilnega zakonika se proizvajalec in distributer izdelka štejeta za proizvajalca.
9.2.8. Proizvajalec, distributer (ponudnik storitev) je oproščen obveznosti garancije za izdelek le, če lahko dokaže, da:
je izdelek izdelal ali tržil za namene, ki niso njegovi poslovni nameni, ali
• napake ni bilo mogoče odkriti glede na stanje znanosti in tehnologije v času, ko je bil izdelek dan na trg, ali
• napaka na izdelku je posledica uporabe zakonskih ali regulativnih zahtev.
9.2.9. Proizvajalec ali distributer (ponudnik storitev) mora dokazati le en razlog za izvzetje.
10. Odgovornost
10.1. Informacije na spletnem mestu so zagotovljene v dobri veri, vendar zgolj v informativne namene, ponudnik storitev pa ni odgovoren za točnost ali popolnost informacij.
10.2. Stranka lahko spletno mesto uporablja izključno na lastno odgovornost in se strinja, da ponudnik storitev ni odgovoren za nobeno materialno ali nematerialno škodo, ki nastane zaradi uporabe spletnega mesta, poleg odgovornosti za kršitev pogodbe, povzročeno namerno, zaradi hude malomarnosti ali kaznivega dejanja, ali za škodo za življenje, telo ali zdravje.
10.3. Ponudnik storitev izključuje vso odgovornost za ravnanje uporabnikov spletnega mesta. Stranka je v celoti in izključno odgovorna za svoje ravnanje, pri čemer ponudnik storitev v celoti sodeluje s pristojnimi organi, da bi odkril morebitne kršitve.
10.4. Strani storitve lahko vsebujejo povezave do strani drugih ponudnikov storitev. Ponudnik storitev ni odgovoren za ravnanje z zasebnostjo ali druge dejavnosti teh ponudnikov storitev.
10.5. Ponudnik storitev ima pravico, vendar ne dolžnost, spremljati vsebino, ki jo lahko stranke dajo na voljo med uporabo spletnega mesta, in ponudnik storitev ima pravico, vendar ne dolžnost, iskati znake nezakonite dejavnosti v zvezi z objavljeno vsebino.
10.6. Zaradi globalne narave interneta se stranka strinja, da bo pri uporabi spletnega mesta ravnala v skladu z določbami veljavne nacionalne zakonodaje. Če katera koli dejavnost, povezana z uporabo spletnega mesta, ni dovoljena v skladu z zakoni naročnikove države, je za takšno uporabo odgovoren izključno naročnik.
10.7. Če stranka na spletnem mestu opazi kakršno koli sporno vsebino, mora o tem nemudoma obvestiti ponudnika storitev. Če ponudnik storitev pri svojem dobronamernem ravnanju meni, da je poročilo upravičeno, ima pravico, da podatke nemudoma izbriše ali spremeni.
11. Avtorske pravice
11.1. Spletna stran je zaščitena z avtorskimi pravicami. Ponudnik storitev je lastnik avtorskih pravic ali pooblaščeni uporabnik vseh vsebin, prikazanih na spletnem mestu in pri zagotavljanju storitev, ki so na voljo prek spletnega mesta: vseh avtorskih del in drugih intelektualnih del (med drugim tudi vseh grafik in drugih gradiv, postavitve in oblike spletnega mesta, uporabljene programske opreme in drugih rešitev, zamisli in izvedb).
11.2. Shranjevanje ali tiskanje vsebine spletnega mesta in njegovih delov na fizične ali druge nosilce podatkov za zasebno uporabo ali s predhodnim pisnim soglasjem ponudnika storitev je dovoljeno. Kakršna koli uporaba, ki ni za zasebne namene, kot so shranjevanje v podatkovni zbirki, prenos, objava ali prenos, komercializacija itd., je mogoča le s predhodnim pisnim soglasjem ponudnika storitev.
11.3. Poleg pravic, ki so izrecno določene v teh splošnih pogojih poslovanja, niti registracija, niti uporaba spletnega mesta niti katera koli določba teh splošnih pogojev poslovanja stranki ne daje pravice do kakršne koli uporabe ali izkoriščanja katerega koli trgovskega imena ali blagovne znamke, prikazane na spletnem mestu. Razen prikaza, začasne reprodukcije in zasebnega kopiranja, potrebnih za običajno uporabo spletnega mesta, se ta intelektualna dela ne smejo uporabljati ali izkoriščati v nobeni drugi obliki brez predhodnega pisnega dovoljenja izvajalca storitev.
12. Možnosti izvrševanja
12.1. Obravnavanje pritožb
Stranka lahko potrošniške pritožbe v zvezi z izdelkom ali dejavnostmi ponudnika storitev pošlje na naslednje kontaktne podatke:
Storitev za stranke (služba za stranke)
Naslov: 2161 Csomád Kossuth Lajos út 79.
• Delovni čas klicnega centra: od 10.00 do 17.00 v delovnih dneh; Telefon: 06706121302
Kontaktna oseba: Tamás Ferencz
• E-pošta: hello@paintlisa.si Stranka lahko na kontaktne podatke iz točke 12.1. predloži pritožbo potrošnika v zvezi z izdelkom ali njegovo dejavnostjo.
Ponudnik storitev bo v skladu z veljavno zakonodajo takoj raziskal in po potrebi odpravil ustno pritožbo (v trgovini), če to dopušča narava pritožbe. Če se stranka ne strinja z obravnavo pritožbe ali če pritožbe ni mogoče takoj preučiti, ponudnik storitev nemudoma sestavi zapisnik o pritožbi in svojem stališču glede pritožbe ter stranki v primeru ustne pritožbe, vložene osebno, zagotovi kopijo zapisnika, v primeru ustne pritožbe, vložene po telefonu, pa kopijo pošlje stranki najpozneje v času vsebinskega odgovora, določenem v oddelku o pisnih pritožbah, in ravna, kot je določeno v določbah o pisnih pritožbah.
Ponudnik storitev mora stranki zagotoviti edinstveno identifikacijsko številko za sledljivost pritožbe, ki se sporoči po telefonu.
Ponudnik storitev mora pisno pritožbo preučiti in nanjo odgovoriti v tridesetih dneh po prejemu ter zagotoviti, da odgovor prejme stranka. Če ponudnik storitev pritožbo zavrne, v vsebinskem odgovoru na zavrnitev navede razloge za svoje stališče.
Ponudnik storitev hrani zapis o pritožbi in kopijo odgovora pet let.
Ponudnik storitev sprejema ugovore stranke na neposrednih kontaktnih podatkih iz točke 12.1., in sicer ob delavnikih med 10:00 in 17:00.
13. Druge določbe
13.1. Spletna trgovina Paintlisa je informacijski sistem, ki temelji na Linuxu/PHP, raven varnosti je ustrezna, uporaba ni tvegana, vendar vam priporočamo naslednje varnostne ukrepe: uporaba programske opreme za zaščito pred virusi in vohunsko programsko opremo s posodobljeno bazo podatkov, namestitev varnostnih posodobitev operacijskega sistema. Nakup na spletnem mestu pomeni, da kupec pozna tehnične in tehnološke omejitve interneta ter sprejema možnost napak, ki so neločljivo povezane s tehnologijo.
13.2. Ponudnik storitev v svojih specializiranih trgovinah in spletni trgovini obdeluje le naročila za količine za gospodinjsko uporabo.
13.3. Ponudnik storitev ima pravico, da kadar koli enostransko spremeni pogoje teh splošnih pogojev poslovanja. Ponudnik storitev obvesti uporabnike o takšnih spremembah po elektronski pošti, preden začnejo veljati. Ko začnejo spremembe veljati, jih morajo registrirani uporabniki ob prijavi na spletno mesto izrecno sprejeti, da lahko uporabljajo spletno mesto.
Budimpešta, 10.14.2022papa